środa

"Jeśli ktoś chce dostawać pieniądze bez pracy, musi się najpierw nauczyć pracować bez pieniędzy"

Kiedy niedawno przeczytałem ten cytat zaświeciła mi się lampka!

To takie oczywiste i takie trywialne, jakby to powiedział pewien profesor matematyki.

A jednak jest tak, że większość ludzi przechodzi przez życie nawet nie zdając sobie sprawy, że ma możliwość otrzymywania pieniędzy przez długie lata za tylko raz wykonaną pracę.

Żyją z jednym schematem postępowania, w którym ciągła praca za pieniądze jest jedynym możliwym sposobem na życie.

WAKE UP!!!!!

WAKE UP!!!

WAKE UP!


Pracuj mądrze, a nie ciężko.

Ja na przykład "tylko" 50% czasu pracy poświęcam na tworzenie aktywnych przychodów.

Resztę czasu poświęcam na tworzenie i promowanie produktów dających mi przychód pasywny lub prawie pasywny.

Dlaczego nie zajmuję się w 100% przychodem pasywnym?

Oto jest pytanie. A odpowiedź jest prosta.

Trzeba za coś żyć. Nie da się żyć inwestycją. Można żyć jedynie z jej owoców. A przynajmniej takie jest moje aktualne przekonanie, które może się zmienić.

Jeśli jeszcze tego nie robisz to zacznij teraz część swojego czasu przeznaczać na tworzenie swojego pasywnego przychodu.

Spytasz "JAK tworzyć pasywne pieniążki?", a ja trywialnie odpowiem... Ty sam najlepiej wiesz.

Masz w swojej głowie odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Zacznij zadawać sobie odpowiednie pytania, a zaczniesz otrzymywać adekwatne odpowiedzi.

1 komentarz:

Jacek pisze...

Dzięki pasywnemu dochodowi można mieć więcej czasu dla siebie. Strona internetowa przez lata może zarabiać co miesięczną wypłatę bez spędzania czasu przy niej.