niedziela

"1 na 1000 zostaje milionerem"

Wyjdź dzisiaj na rynek swojego miasta i zapytaj 999 osób czy wierzą, że będą milionerami.

999 osób odpowie Ci, że nie... Ty właśnie możesz stać się tym jednym na tysiąc, którzy wierzą!

999 osób na 1000 nie ma jakiejkolwiek możliwości zostania milionerem TYLKO I WYŁĄCZNIE dlatego, że w to nie wierzą. Bo jeśli nie wierzą to jak mogliby działać w tym kierunku, prawda?

A Ty po prostu uwierz i zacznij działać już teraz.

Uwierz, że sukces jest Ci pisany odkąd istniejesz.

Narodziłeś się po to, aby być całkowicie szczęśliwym i odnosić wielkie zwycięstwa!

Baw się i rozwijaj, a sukces przyjdzie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Aloha!

3 komentarze:

Piotr Waydel pisze...

Sukces jest już wtedy, gdy możesz z pasją realizować swoje cele, bawiąc się przy tym i rozwijając.

Jeśli tak podchodzisz do życia, to takie drobiazgi jak miliony, przychodzą zupełnie niechcący.

Pozdrawiam
Piotr Waydel

Anonimowy pisze...

Witaj Arturze,
nawet nie przypuszczałem, że jestem aż w takiej mniejszości 1 : 1000.

Kilka miesięcy temu, gdy wbrew wszelkim okolicznościom i znanym sobie ludziom postanowiłem zostać "milionerem" spotkałem się łagodnie mówiąc z niedowierzaniem.

No i od tego czasu właściwie przestałem być wśród nich poważany, a raczej jestem postrzegany jako ten, któremu na stare lata odbiło.

Z logicznego punktu widzenia mają oni rację, bo nie mam żadnych atrybutów milionera: specjalistycznego wykształcenia, poszukiwanej wiedzy, czy też epokowych pomysłów dla klientów.

Mimo to, a właściwie właśnie dlatego, że nie mam ich atutów utwierdzam się coraz bardziej, że zrealizuję swój cel, bo go mam i żyję nim.

Co więcej, im lepiej poznaję siebie, tym bardziej widzę, jaką niewielką cząstkę możliwości swojego umysłu do tej pory wykorzystywałem.

PS. Wróciłem po kilku miesiącach do nauki żonglowania, bo to rozwija prawą półkulę. Na razie bez specjalnych rezultatów, ale jestem cierpliwy.

Pozdrawiam radośnie

Jerzy Kostowski
autor e-booka "Kod raka"
www.szansadlaciebie.pl

Anonimowy pisze...

kolejna paplanina pajace paplacza
utartych jak podgniłe buraki slaganów dla głupszej kadry pseudo menegerów głupków, którzy znają parę sprawdzonych prawideł, 3 artykuł i wypadam stąd.