niedziela

Czy zastanawiałeś się kiedyś co to jest szybkie czytanie?

Pierwszy mój biznes, który rozwinął się praktycznie od zera jest związany z opcją pod tytułem kursy szybkiego czytania.

Gdy sięgam pamięcią do szkoły podstawowej to znajduję tam pewne wydarzenie, które miało na mnie ogromny wpływ.

Oczywiście wtedy nie zdawałem sobie jeszcze z tego sprawy.

W mojej szkole jakaś firma zorganizowała testy na inteligencje, które miały wyłonić kandydatów do jakiegoś programu rozwojowego.

Mając ambitnego ojca nie mogłem się na tych testach nie pojawić. Pamiętam prawie jak dziś, że wychodząc z sali "egzaminacyjnej" bylem praktycznie pewien że się dostanę i że czeka mnie pasjonująca przygoda...

Czy wiesz, że szybka nauka to podstawa sukcesu w dowolnej dziedzinie życia?

Kilkanaście lat temu zadałem sobie pytanie "Dlaczego człowiek używa jedynie znikomego potencjału swoich możliwości?".

Odpowiedzi przychodzą do mnie do dzisiaj, tylko, że teraz zadaję sobie mądrzejsze pytanie: "Co robić, aby wykorzystywać cały swój potencjał fizyczny, umysłowy i duchowy?"

PAMIĘTAJ drogi Czytelniku!

Sposób zadania pytania determinuje to jaką odpowiedź otrzymasz, ponieważ Twój mózg to nic innego jak maszyna do znajdywania odpowiedzi.

1 komentarz:

Piotr Waydel pisze...

Szybkie czytanie, a właściwie szybkie przyswajanie z dogłębnym zrozumieniem potrzebnych informacji, to ogromna oszczędność czasu i pieniędzy, to możliwość interdyscyplinarnego spojrzenia na pomysły i wyzwania, to ogromna przewaga w działalności biznesowej.

To absolutna konieczność, jeżeli się chce osiągnąć ponadprzeciętny sukces.

Pozdrawiam
Piotr Waydel